dilluns, 26 de gener del 2009

Dilluns, 26 de Gener de 2009

Avui, només arribar a classe en Xisco ha informat de la nova estructura de les classes;
5 preguntes obligatòries sobre la classe anterior, lectura del tema del dia i 5 preguntes voluntàries sobre el que hem llegit, a mesura que s'explica el tema.

Ha fet unes preguntes que ha elegit ell, i l'ordinador a l'atzar ha mostrat qui les contestava, (1 punt qui la contestàs bé 0 si no constestava bé). A més hem fet les preguntes del famós xat de Gmail, (pobre Xisco te les notes nostres en números negatius) on es varen llevar molts de punts.

Ha fet una enquesta sobre el que es va aprendre el dia del xat, tothom ha opinat que varen aprendre bastant.

Els alumnes que no han dut la nomina firmada tenen 2 punts menys, i possible envii de SMS al mòbil dels pares.

Tots els alumnes tenen obligatòriament que comentar aquesta entrada, ja que només una persona ha utilitzat el blog.

També hem començat una taula sobre la qualificació (amb fletxes) dels tipus de central.
Hem llegit les pàgines 25, 26, 27, 28 del llibre, i hem vist uns vídeos que ens ha posat.
Després d'això ens ha fet unes preguntes sobre el llegit al llibre, i sobre els vídeos.
També ha dit les dates dels exàmens:

Del segon trimestre:
Divendres, 6 de Febrer de 2009
Divendres, 6 de Març de 2009
Del tercer trimestre:
Divendres, 8 de Maig de 2009
Divendres, 29 de Maig de 2009
Examen Final:
Divendres, 12 de Juny de 2009

28 comentaris:

  1. Doncs el diari del dia 26,ha estat prou bé.No crec que s'hagi d'afegir res més.Només que procuraré visitar més el diari, i fer més comentaris.
    Amés , per al próxim comentari tractaré d'afegir un video sobre les centras; no el poso ara perque tinc que cercar-lo, ho faré un altre dia.


    adeuuu*

    ResponElimina
  2. Jo també estic d'acord amb deborah. L'entrada inicial és molt completa, però hi ha algunes faltes d'ortografia, relacionades especialment amb les H i els temps verbals. Si les corregeix l'autor, tendrà tots els punts (4 en aquest cas). Si és algun company el que ho fa, li "pendrà" alguns dels punts (quantes més faltes, més punts)

    ResponElimina
  3. Falts:
    -"elegit", escollit.
    -"a dit que les contestava", ha dit qui les contestava.
    -"te",té.
    -"tothom a opinat que varen aprendre bastant",tothom ha opinat que vàrem aprendre bastant".
    -"nomina", nómina.

    ResponElimina
  4. Està molt bé la informació i pareix que ja has corregit la puntuació, gràcies.

    ResponElimina
  5. El diari del dia 26 està molt bé, pero m'agradaria que algú fes el diaria del dia 2 de febrer, perque no vaig vidnre aquell dia i m'agradaria sabre el que vam fer

    ResponElimina
  6. A mi m'agrada la nova estructura de fer les classes, és més entretinguda i molt més facil de guanyar punts.
    També em pareix bé això de posar amb antelació la data dels examens.

    ResponElimina
  7. esta molt be aquest blog perque aixi tenteres de lo que pasa en classe

    ResponElimina
  8. Molt interesant el diari ja que així podem saber quan són els examens i bon treball Adri i Deborah.

    ResponElimina
  9. mmmmm si està bé però jo no tindira tant de valor d'escriure tant em cansaria.... però està be si...

    ResponElimina
  10. Aquest comentari està molt bé, no tic res que afegir, i ja han corregit totes les faltes.

    ResponElimina
  11. Esta molt BÉ, i el video va estar interesant, i doncs bé

    ResponElimina
  12. Estic d'acord amb dani i crec que esta molt bé però jo tampoc hauria escrit tant.

    ResponElimina
  13. Aquest blog esta molt bé per que et pots imformar del examens,treball.. es un blog bo

    ResponElimina
  14. Em pareix molt interesat aquets blog a mi, an fet un bon trevall

    ResponElimina
  15. Hola, aques blog em pareix bastant complent. Sobre les preguntes que es fan de les clases anteriors al dia seguent de teoria dir que em pareix molt bé, peró és perd molt de temps fen les preguntes y con 10 minuts ya ni aniria bé.

    ResponElimina
  16. Això esta molt bé perque aixi et pots informar de tots el treballs que hi ha i els exàmens.adeuuu

    ResponElimina
  17. Esta be tenir aques bloc per aixi treure informacio sobres les clases y sobretot a la gent que li va malament aquesta assignatura.
    m'agraden mes les clases amb le spreguntes porque es mes intretinguda auque lleba bastants puntos..

    ala;)

    ResponElimina
  18. esta bé per el que a dit en carlos.pero també esta bé per si un dia no vens t'enteres del que han fet.

    ResponElimina
  19. aquest blog esta molt be, perque et pots informat,de lo que abants no te havien enterat bé. y tambe et per aixo dels examens y treballs...

    ResponElimina
  20. aunque*,son*,les preguntes*,porta*,
    de punts*

    ResponElimina
  21. La veritat esque aixó és una bona idea per quan faltes a classe mires el blog i saps el que han fet els altres.

    ResponElimina
  22. aquest blog esta molt bé perquete enteres delo que passa en cada classe i asi no te pierdes nuiguna classe si faltes y me agradat la nova foma de donar les classes teoriques.

    ResponElimina
  23. esta bé a quest blog per si un dia faltes a classe!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  24. hen pareix perfecte tots el comentaris dels meus compañs perque tenen rao! deww :)

    ResponElimina
  25. aquest blog em a gustat perque te enteras de tot el que passa al dia dia de clase

    ResponElimina
  26. Estic content que la opinio general sigui tan positiva. Ara només falta que l'utilitzeu de manera normal, no només quan jo us oblig.

    Quan faceu faltes en una entrada o comentari, no faceu un altre comentari per a corregir-ho. Editau l'entrada (si es vostra) i eliminau (despres de copiar-lo, si voleu) el comentari dolent i feis-ne un nou, ben fet.

    Si corregiu faltes, feis-ho com na deborah, indicant la paraula incorrecta i a continuació la correcta.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.